Itt nézhetitek meg Csikós Zsolti és Vályi Pista képes-filmes beszámolóját az OT Expóról.
“… ez egy állat ez a Vajtu…”
Itt nézhetitek meg Csikós Zsolti és Vályi Pista képes-filmes beszámolóját az OT Expóról.
“… ez egy állat ez a Vajtu…”
Az RTL Klub mai Autómánia című műsorában a Ladákról volt szó, a forgatáshoz egyesületünk tagjai járultak hozzá, sajnos így is becsúszott pár hiba, de ezzel együtt is remek kis összefoglaló. 3 nap után valószínűleg csak regisztráció után nézhető a videó, és ha valaki le tudná menteni, annak a segítségét megköszönnénk. sajnos a videót beágyazni sem tudom, úgyhogy itt a link, ahol nézhető.
A Zaporozsec, a szovjet autóipar saját fejlesztése mutatja jól, hogy mit tudtak, amikor nem hadizsákmányként, licencvásárlás vagy egyszerű másolás útján jutottak egy-egy új modellhez. A mára már legendává nemesült autó első változata, a 965-ös annyira rossz volt, hogy a szovjet megszállás alatt álló Magyarországon a KERMI megtagadta a típusbizonyítványt tőle. A V4-es hátul elhelyezett léghűtéses motorú járművekről készült modellek már olyanok amelyeket nálunk is forgalmaztak, népszerűségükre jellemző, hogy amíg egy Ladára, Wartburgra, Trabantra vagy Skodára nem ritkán 5-7 évet is kellett várni, addig a modellben itt bemutatott kék 966-os, vagy a későbbi fehér 968A típust azonnal el lehetett hozni a MERKUR-tól. A két modell a DeAgostini újságos sorozatában jelent meg Oroszországban illetve Magyarországon.
Sziasztok!
Horváth Krisztián a hagyományos május 1-i Szocialista Járműipar Gyöngyszemei találkozó főrendezője az alábbi levelet küldte:
Kedves Barátaink!
Sajnálattal kell közölnünk, hogy az idei, 2011-es Május Elsején a tizennégy éves hagyományokra visszatekintő: Szocialista Járműipar Gyöngyszemei találkozó és kiállítás a megszokott szervezett formában nem kerül megrendezésre. Az ok, a Főváros a területfoglalási díjat olyan összegben határozta meg részünkre, amelyet nem áll módunkban kigazdálkodni. Több kísérletet is tettünk a rendelkezésünkre álló rövid idő alatt, de nem találtunk meghallgatásra. Az idei találkozó, így engedély hiányában hangosítás és egyéb installáció nélkül, önszerveződő jellegű lesz.
Mi klubvezetők ott leszünk reggel hattól és várjuk az érkezőket. Mivel nem áll módunkban a területet biztosítani, kérjük mindazokat, akik kilátogatnak a Közlekedési Múzeum elé, jöjjenek minél korábban, hogy legyen parkolóhelyük!
Nem adjuk fel, már most keressük a megoldást, hogy jövőre ismét méltóképpen
gyűlhessünk össze megszokott helyünkön!
A szervezőbizottság: Nosztalgia Autó és Motor Klub, Moszkvics Klub, Skoda Klub, Traburg Klub, Volga Klub
A fentiek alapján tehát 6 óra körül ott kellene lennünk, hogy egymás mellett tudjunk parkolni.
A büntetések elkerülése érdekében arra nagyon figyeljetek, hogy csak szabályosan parkoljatok!
Remélhetőleg sokan részt vesztek a rendezvényen, ezért szeretnénk egy Veterán Zsiguli közgyűlést is tartani. Ezen:
- Összefoglalnánk az elért eredményeket, beszámolnék a taglétszámról, és a pénzügyi helyzetünkről.
- Megtárgyalhatnánk minden olyan kérdést, ötletet, jobbító szándékot, problémát ami esetleg rövid működésünk alatt felvetődött bennetek.
- Összeírhatnánk ötleteket azzal kapcsolatban, hogy mik legyenek az Egyesület következő célkitűzései.
Tehát találkozzunk Május 1-én 6 órakor a Közlekedési Múzeumnál, majd 13 órakor a Közgyűlésen. Jobb híján a Közgyűlést ott a parkban tudjuk megtartani, illetve a létszámtól függően beülünk valahova.
Frissítés: A konvojokat vidékről ebben a fórumban szervezzük, gyertek, írjátok be, ha jöttök.
Megjelent az Oldtimer&Youngtimer magazin ez évi második száma, benne a nagykovácsi fotózásról készült cikkel egyesületünkről, egy kis autóbemutatóval körítve.
És ne feledjétek, szombaton az RTL Klubon Autómánia, Ladákkal!
Amint látjátok, bezárt a bazár, már csak egy feladat van hátra.
Mint az oldal segédszerkesztője kiosztottam magamra, hogy megköszönjem a közreműködőknek a hozzájárulásukat ahhoz, hogy Egyesületünk első nagy rendezvénye sikerrel zárult. Olyan rendezvényen vettünk részt, amin hazai Ladás vagy Zsigulis klub még soha, újfajta környezetben új kihívásoknak tudtunk megfelelni, és természetesen sokat tanultunk belőle, már most látunk dolgokat, amiket másképpen csinálnánk, de összességében nagyon sikeres, színvonalas rendezvényt tudhatunk magunk mögött, és ezt köszönjük a közreműködőknek, és engedjétek meg, hogy tartsak itt egy kis felsorolást is, remélem nem lesz olyan következménye, mint az Oscar gáláknak, ahol aki kimarad megsértődik, és a sorrend is csak azt jelenti, nekem most ilyen sorrendben jutottak eszembe a fényképeim alapján az emberek. Szóval, köszönjük Hajdók Tibinek, aki többek között hozta a Top-toyt szponzornak, és hozta magát a mindig vidám hangulatával, Vajtu Zsoltinak, akinek jórészt köszönhetjük a tuning részleget, és azt, hogy minden reggel és este oda és vissza jutottunk, ha nem is igazán időben, de nagyon jó hangulatban, Oláh Józsinak a sokadalom és standdekoráció szervezésében nyújtott érdemeiért, László Petinek, aki nélkül lehet még ma is állítgatnánk a standot, vitrineket, molinókat reklámtáblákat, és csak néznénk tanácstalanul egymásra, hogy is legyen, Németh Gyulának, aki ott volt minden nap, és mindenben lehetett rá számítani, és hozta a Havassy vonalat, Nescsák Csabinak, aki a legelejétől a légvégéig, akkor még nem tagként is mindenben velünk volt, Bakondi Tamásnak, aki hihetetlen lelkesedéssel segédkezett, a Patus házaspárnak, akik biztosították, hogy az élőképünk valóban éljen, Németh Szabolcsnak, aki végig lelkesen segített, és mesélt a látogatóknak, Hordós Tibinek, saját külön bejáratú Mi-24-es pilótánknak, Vaskovics Zsoltinak, aki konkrétan 3 autóját hurcolta föl Budapestre a rendezvénysorozat miatt, Pászti Attilának, aki szintén mindig ott volt, ha segítség kellett, Polírpetinek, hogy már kint reklámozott bennünket, és benn is javította hangulatunkat felhőtlen jókedvével, Bóna Zolinak, akire szintén végig lehetett számítani, Varga Marcinak, aki egy kicsit vizsgázott, de már jött is vissza Győrből, hogy ott lehessen, Balla Andrásnak a bort, és hogy eljött segíteni is, valamint a bort ismét, a mosonmagyaróvári tuningos srácoknak, hogy nem is tagként eljöttek segíteni, A Nivás srácoknak az udvari kiállítást, Ördögh Mixinek, és Dömsödi Gábornak a remek interjúkat, Havassy Péternek az alkatrész bemutatót, A Top-Toy Kft-nek, a mentos és a Chupa Chups forgalmazójának a támogatást, Vida Gábornak a rajzokat és a póló árusítást, az Espediente Kft-nek és az 1000 Út utazási irodának a támogatást, Vargagixxxernek a remek videót és persze köszibál!nt a demó váltókat.
Köszönjük mindenkinek aki az autóját adta a kiállításra, ígérjük ennél már csak kevesebbet kérünk (fél vesét, ilyesmit), köszönjük a lehetőséget Noszvai Andrásnak és csapatának, és a bátorítást a totalcaros csapatnak, különösen Csikós Zsoltnak és Vályi Pistának, és természetesen köszönjük Kánya Zolinak, aki időben figyelmeztetett, ha letértünk volna a sztahanovista munkamorál útjáról.
Köszönjük mindenkinek aki bármi kicsit is közreműködött, vagy eljött megnézni kiállításunkat, és nem utolsó sorban köszönjük családjainknak hogy tűrték a Ladás agymenést, még ilyen intenzív, tömény formában is, amivel ennek a kiállításnak a szervezése és lebonyolítása járt.
Addig is amíg elkészül a 2011-es Oldtimer Expós részvételünket megörökítő oldal, itt van néhány saját kép a Zsigulis stand kulisszák mög9ötti életéről. És remélem már azon gondolkodtok, mit csinálunk jövőre!
Vargagixxxer videója a az expóra, megnézhetitek a standon is.
Egy kis képriport az első napról kedvcsináló képekkel. A kutyafuttában készült képek minőségért elnézést kérek, van profi fotósunk, az Expo után részletes képriport jön, addig pedig gyertek ki és nézzétek meg élőben. És ne feledjétek, 9:30-tól gyülekező a felvonulásra a Citadellánál.
Ma kivételesen nincs modell bemutató, és már korán reggel megjelenik a bejegyzés, mert ha még valaki nem tudná, ma is folytatódik az Oldtimer Expo, amelynek fő témái: a Zsiguli 40 éve Magyarországon, a lengyel járműgyártás 60 éve, 20 éves a Bogarasok Klubja, a 125 éves Mercedes-Benz és az osztrák Bugatti Klub kiállítása. Úgyhogy bocsássátok meg nekem a gyenge képeket, kapcsoljátok ki a számítógépet, és gyertek ki a Vasúttörténeti Parkba, hogy 1/1-ben nézzétek meg ezeket a csodákat, vagy csatlakozzatok az Oldtimer Sokadalom szombat délelőtt induló rendezvényeihez, ahol egyesületünk más szocialista autós klubokkal együtt felvonulásra várja a nagyérdeműt.