Az utóbbi hetekben volt egy kis időm, és a következő elmaradt dolgokkal tudtam gyarapítani a weboldalt:
- A Veterán Zsigulik a következő autóval bővültek:
Vida Máté egy 1975-ös, gyári karosszéria elemekkel rendelkező, bézs (szürke) színű, piros belsős veterán minősített 2101-el csatlakozott.
- A Retrozsigulik a következő autókkal bővültek:
Zámbó István kombija az 1980-as évek touningját idézi fel nagyon igényesen.
Wolsky Norbert felújítás előtt álló autóját Norbert családja hozta el a MERKUR telepről 1972-ben.
Selymes László 1973-as autóján némi átalakítások vannak már…
Vida Máté egy 54000 km-t futott 21053-al is rendelkezik, ami ha eredeti felnikkel lenne szerelve, akkor valószínűleg a Veterán Ladák közé kerülne.
Aki már egyesületi tag, de nem tettem még fel az autóját, az kérem írjon nekem!
- Képgaléria a következő eseményekkel bővültek:
Május 1. Közlekedési Múzeum
M1 nappali riport (Balla András, Baranyi Lajos, László Péter)
SióTimer Polski-Zsiguli-Zasztava találkozó
- Feltettem a menübe a 2. Szovjet Jármű Találkozó és Túra meghívóját, ahol az éves közgyűlésünket is megtartjuk. Kérlek olvassátok el, és regisztráljatok ifj. Kánya elvtársnál a következő elérhetőségeken: Infó és regisztráció: 30/23-33-193 vagy avb@freemail.hu
- Baranyi Lajos segítségével az Autó-Motor következő, főként Zsigulikkal kapcsolatos cikkei kerültek fel az oldalra:
1970.08.21.,
1971.04.06., 1971.04.21., 1971.05.06., 1971.06.06., 1971.08.21., 1971.09.21., 1971.11.06., 1971.12.21.
1972.02.21., 1972.04.21., 1972.06.21., 1972.07.06., 1972.08.06.
1973.06.06., 1973.10.06., 1973.10.21.
1975.09.06.
1976.02.21.
1977.13.
1979.03.
- Az Érdekességek rovatot a következőkkel gyarapítottuk:
Feltettem a Meleg Norbi által készített 2101, új 2103, és a Niva típusismertetőket. Nagyon jó kis anyagok, még egyszer köszi Norbi!
Balla András küldött egy 2000-es évben íródott Autó Magazin „Ha nincs a KGB, nincs a Zsiguli” című cikket, amely a Fiattal történt 1966-os szerződéskötés hátteréről számol be.