Az autó első tulajdonosa
Paál György, eredeti rendszáma
ZB-22-87 volt. Az úriember nagy becsben tartotta a Zsigulit. Nem
csak garázsba
állt, hanem egy külön kis füzetben vezette az
autó életét. Mindent leírt, még
azt is, hogy mikor mennyit tankolt és mennyire jött ki a
fogyasztás. Az autó
úgy került hozzánk, hogy a rokonaink szóltak
eladóvá vált a szeretett Zsiguli,
mert a bácsi megbetegedett és már nem tud vezetni.
Édesapám elment és megnézte
a kocsit, pár napra rá el is hoztuk! Így
lettünk mi a második tulaja az autónak
2007-ben. A bácsi füzetéből kiderült, hogy
2005-ben ment vele utoljára. Tehát
mi 2 év állás után elkezdtük
használni a kocsit és hát hamar elő is jöttek
rajta a pihenés okozta hibák. Először leszakadt a
vezérműlánc
lengéscsillapítója majd eltörött a
feszítősarun a fül és így rögtön
vezérlést szereltünk.
Majd egy évvel később elkezdett fogyni a víz a
kiegyenlítő tartályból, mert
össze esett a hengerfej tömítés. Ekkor
ismerkedtem meg az egyik legjobb
barátommal Velecz Sándorral. Ő segített nekem meg
hengerfejezni a kocsit, mert
ő már kis kora óta Zsigulizik. Azóta is jó
barátok vagyunk és hamarosan neki is
kész lesz az OT-s Zsigulija, mint ahogy az enyém is
elkészült a segítségével.