Főmenü:
Ruga Róbert autói
Zsiguli 2103 1500 cm3
Évjárat: 1981.
Futott kilométer: 98000
Karosszéria: Felújítás alatt
Leírás:
„ Szokásos netes autónézés közben találtam rá erre az Ladára. Ami megkapott benne az az , hogy ugyanabban az évben, ugyanúgy sötétkék belsővel és világoskék karosszériával hagyta el a gyártósort,mint 2106-
Zsiguli 2106 1600cm3
Évjárat: 1981.
Futott km: 107000
Karosszéria: Felújíás előtt
Leírás:
„Hat éves lehettem amikor éki házunk előtt lévő óban ézifékkel megpördült ’80 –as évek legelején egy narancssárga Lada 1600-
2011 decemberében,az egyik kora téli estén azt súgta, hogy akkor MOST menjek fel az ismert autós keresőoldalra ,mert találok valamit ;
Egy 2106-
Munkahelyről özvetlenül , még aznap elindulva a dunántúli kis faluba való megérkezéskor már sorban álltunk az autóért , két másik úr is nagyon érdeklődött , és
Ennek az óriási nagy vásárlási láznak csak az vetett véget , hogy kiderült , az autóban nem 7ezer , hanem legalább 107 ezer kilométer található../…
Így aznap nem kelt el gépkocsi.
Másnap az eladó visszahívott ( azért engem ,mert állítólag egyedül én hagytam meg a számomat neki ) és az előző napinál jutányosabb áron kínálta az italo-
csodát! Innen már direktbe fordultak a dolgok, még aznap tréler és üzletkötés..
Kék belső és külső .Tapasztalt veterán ladás kollégák szerint relatíve ritka összeállítás. Engem nem zavar, hogy nem első évjárat ,hanem 1981-
Külön köszönet a Veterán Zsiguli Klub elnökének , Vukmann Attilának és Tompa Gábornak, akik nem vették zaklatásnak telefonhívásomat és sok elméleti ,valamint gyakorlati tapasztalattal segítették és segítik Lada vásárlásaimat , felújításaimat. J
Moszkvics 408
Évjárat:
Futott km:
Karosszéria: Restaurált
Leírás:
„ A Lada ( bocsánat Zsiguli) mellett gyermekkorom meghatározó emléke jármű kategóriában a Moszkvics . Édesapám első autója egy 408-
Sokan nem tudják, hogy ez a típus is rendelkezik olasz gyökerekkel. Nevezetesen a Pininfarina stúdió rajzolta meg 1963-
A képen szereplő autót közel 9 éve vásároltam Moszkvics Klub elnökétől,amely nagyon jó állapotban volt , ennek ellenére a teljes felújításra voksoltunk .Itt kezdődtek a problémák , ugyanis egy ismerős műhelyben szakszerű fényezés és lakatolás után a mechanikát egyszerűen elhagyták az autóból és 2 másik donorautót kellett venni, mire „ismét megleltünk „ minden alkatrészt, hogy végre folytathassuk a felújítást .Ez ácson folytatódott, egy lelkes ezermester ifjúkori barátom rakta össze annyira az autót , hogy a finombeállításokat újabb trélerezés után Szarvason fejezzék be
Karosszéria teljes lakatolás és korabeli színkód után újrafestve , lebomló műanyag műszerfal Magyarországon újra gyártva , teljes újrakárpitozás eredeti szín alapján ; az eredeti műbőr helyére olasz autóbőr ülések és kárpit került. Második szériás típus, ( nagyobb hűtő, nem 2, hanem 4 első fényszóró, első ülések nem egybeszabottak, hanem itt már 2 külön ülésen ül a vezető és jobb elsőn utazó utasa stb. –stb. )
Az első prototípusok 1963 – ban jöttek ki a moszkvai gyárból, Az első széria között gyártásban , a második széria pedig 1966-
Ez a Moszkvics 408-