Főmenü:
Komlós Antal
Zsiguli 2101 1200 cm3
Évjárat: 1972
Futott kilométer: 70000 km
Karosszéria: gyári elemek
Leírás:
Második tulajdonostól vásárolt autó, felújítás előtti állapotban. Az „Öreglány", ahogy ők hívták 30 évesen került birtokukba kb. 40000 km-
Időközben elkészült a felújítás. Óceánkék színt kapott, és a veterán minősítést is sikeresen teljesítette.
/2013.12.08./
Zsiguli 2103 1500cm3
Évjárat: 1975. augusztus 1.
Futott km: 60 000 km
Karosszéria: Gyári karosszéria, gyári fényezés
Leírás:
A kocsit első tulajdonosától sikerült megvenni, már csaknem húsz éve ki volt vonva a forgalomból. Mindösszesen 60.000 km van benne, fényezése mindenhol eredeti. Két első kerekén még gyári gumikkal, a billenő gázpedál is gyönyörű. A csomagtartóban találtam régi számlákat és műszaki vizsga lapokat is az új szurkos akksi mellett. Szervizkönyve is megvan, amire a kalaptartón lévő évjáratazonos bólogatós kutya is vigyázott.
Jelenleg fellelt állapotában van, átnéztük, beállítgattuk, hamarosan forgalomba helyezzük. Az első fékbetétek még gyáriak, igaz nem túl vastagok, de nagyon szépen párhuzamosan vannak kopva. Az autón minden működik, a kárpitjai is nagyon jó állapotúak. Felújítást igazából nem igényel, két első sárvédőt kell cserélni.
Polski 125p 1300cm3
Évjárat: 1972.
Futott km: 80 000 km
Karosszéria: Gyári karosszéria, gyári fényezés felújítás előtt
Leírás:
Az autót első tulajdonosától vettem. A szép kék színbe és a piros ülésekbe első látásra beleszerettem. Az adás-
Volt egy kis kalamajka az átírás körül, mert anno a szürke forgalmiba az alvázszámot az adattábláról írták le, de ez egy jeggyel többet tartalmazott, mint az alváz. Na az évek óta álló autóval kénytelen voltam elautókázni Gödöllőre a KPM-
A kocsi nem túl rossz, a szokásos első sárvédő, meg némi alja javítás ráfér. Persze fel kell újítani, de mivel teljesen eredeti, komolyabb javítások nem voltak, így jó az alap.
A Zsiguli, az Zsiguli, a Polski az Polski, aki ült már ilyenbe az érti a különbséget, a kormányváltóról és a lázmérőről nem is beszélve, ami vízszintesen mutatja a vezető izgalmi állapotát.