Korabeli autós tűzoltó berendezés

Egy 1973-as 2103-asból előkerült, valószínűleg 80-as évekbeli csehszlovák gyártmányú autós tűzoltó készülék, melynek tartóját csatokkal kellett a kasztnihoz rögzíteni, és utána egy csatos bőrszíjjal abba a készüléket magát.

Posted in Korabeli autófelszerelés, "tuning", Retromúzeum | Tagged | Leave a comment

Számzáras szovjet tanksapka

Szovjet gyártmányú számzáras tanksapka. Ismét egy érdekes 80-as évekbeli válasz egy piaci igényre, amit a szovjet autógyártók nem vettek figyelembe. Az emelkedő üzemanyagárak hatására újfajta bűncselekmény kezdett terjedni a garázsok híján nagyrészt utcán parkoló városi autósok között. Az éjszakai üzemanyaglopás. Ezt igen könnyűvé tette, hogy az autók nagy része sima csavaros tanksapkával készült, a zárat még hírből sem ismerték. Természetesen azonnal jöttek megoldások kulccsal zárható tanksapkák képében, illetve mindenki Skoda tanksapkákat tett az az autókra, amiknek ebben az időben már volt kulcsuk. Mondanom se kell, hogy ez a kulcskarikán már egy harmadik kulcsot jelentett, és esetlege elvesztésekor bizony problémát okozott a tankolás is. Erre válaszként született a számzáras megoldás, az, hogy nem terjedt el, elég nyilvánvaló okkal magyarázható.  Kombinációt még könnyebb volt elfelejteni, mint elveszíteni a kulcsot.

Posted in Korabeli autófelszerelés, "tuning", Retromúzeum | Tagged | Leave a comment

Koppány zár

Gyári csomagolású Koppány zár. 80-as évekbeli magyar kisipari termék, mely egy érdekes a piaci résre épülve tette gazdaggá kitalálóját. A korabeli autók elefántfül zárját nagyon egyszerűen, öngyújtóval lemelegítve fel lehetett törni. Ezt a problémát a szocializmusra jellemzően egyetlen gyártó sem oldotta meg. Egy olyan világban ahol csak néhány modell, és azok is sok év várakozás után volt elérhető, a vevő volt az utolsó, aki szempontként szerepelt a gyártók fejlesztési listáján. A nyolcvanas évek Magyarországán az egyre inkább válságba kerülő hiánygazdálkodást azzal remélték jobbítani, hogy engedték a kisebb vállalkozások működését, aki egy egy ilyen problémára megoldással jelentek meg a piacon, és jellemzően le is tarolták. A Koppány-féle autós kiegészítők azzal emelkedtek ki a sokféle kisipari alkatrész közül, hogy minőségük is kiemelkedő volt, megbízhatóan működtek.

 

Posted in Korabeli autófelszerelés, "tuning", Retromúzeum | Tagged , | 2 Comments

PAL elakadásjelző háromszög

PAL márkájú, csehszlovák gyártmányú elakadás jelző háromszög a 70-es évekből, meglepően jó minőségű, könnyű, fémvázas, finom műbőr tokos darab.

Posted in Autóba használati tárgyak, Korabeli autófelszerelés, "tuning", Retromúzeum | Tagged , | Leave a comment

BEAG mikrofon

70-es, 80-as évekbeli BEAG mikrofon, dobozában konzollal, a benne lévő műszaki leírás tanúsága szerint valószínűleg szovjet exportra készült.

Posted in Múlt idézés, Retromúzeum | 2 Comments

Nyári programok, készüljetek!

A 2012 első félévi események, eredmények (OT Expo/Millenáris Velodrom, NEO FM Bumeráng Mosolyturné, Origó „Kocka” riport, Totalcar Dögkeselyűk emlékcikk, Hungaroring WTCC futamon a kiállítás, pécsi Retro BazÁrkád kiállítás)  után szeretnék emlékeztetni mindenkit az év még kellemesebb időszakára, azaz hogy közeleg két találkozó, amiken egyesületi színekben szeretnénk megjelenni:

Az első Balatonakali, ami a Skoda klubbal közösen július 06-08-án kerül megrendezésre.

Családos, ismerkedős hétvégére készülünk, ami Tihanyi felvonulással, és egy kis Geo Rally túraversennyel lesz színesebbé téve. De a lényeg itt az együttléten, az asszonyok összeismertetésén lesz. Szombat este főzünk, iszunk, éjjel fürdünk. Szóval itt elvileg a családdal, és egymással leszünk elfoglalva (de gondolom ezt nem sokan hiszitek el – lesz ott rengeteg gyönyörű vasdarab is…).

A 3. Szovjet Jármű Túratalálkozó – Szolnok, 2012.08.02-05. legtöbbetek által ismert, jól szervezett, nagyon jó hangulatú találkozó, melyen szombaton Berekfürdőre látogatunk, ahol “A Szovjet repülőtér titkai” kiállítás anyagát tekintjük meg, majd idegenvezetőinkkel a kunmadarasi volt szovjet katonai repülőteret nézzük meg. Esténként tábori hangulat az ott szokásos kellékekkel, „foglalatosságokkal”.

A fenti két program mellett megemlíteném a Nemzetközi Polski Fiat Találkozó – 2012. augusztus 17-20., ahová szintén Egyesületi szinten kaptunk meghívót és a nyíregyházi KGST partyt, ami sajnos a Polski találkozóval egy időben kerül megrendezésre. És meg szeretném említeni a szeptember közepén újra megrendezendő pécsi Nemzetközi Veterán Találkozót is, ami szintén nagyon hangulatos szokott lenni.

A fenti „pihentető” találkozókon folyamatosan bővítjük, és fejlesztjük a weboldalunkon található típusismertetőinket (2101, 2103), amelyekkel kapcsolatban igen kedvező véleményeket kaptunk a MAVAMSZ részéről (nem titkolt célunk, hogy minősítésekkor a vizsgabizottság tájékozódni tudjon az adott típussal kapcsolatban). Erre a menüpontunkra külön büszkék vagyunk, ilyen jellegű információs anyag veterán autó típusokról véleményünk szerint a magyar interneten nem jelent meg.

Továbbá már lázasan dolgozunk két őszi/téli projekten, amik reményeink szerint tovább fogják növelni ismertségünket …

Veterán Zsiguli egyesületi közgyűlést, évértékelőt év végén tartanánk, de mind a Balatonakalin, mind a szolnoki találkozón megpróbálunk egy-egy órát megbeszélésre fordítani.

Szóval nagyon jó hangulatú, tartalmas programokkal kiegészített találkozók várnak ránk, gyertek minél többen! Akár úgy is, hogy csak egy napra ugrotok el, de gyertek, találkozzunk személyesen is! Egy országos egyesület estén ezen évi néhány alkalom ad csak lehetőséget a személyes találkozásokra…

És még egy hír:

Nemrégiben értesültünk különböző forrásokból, hogy egy új Zsiguli egyesület született, mely nevében nem sokban tér el a miénktől: Magyarországi Veterán Zsiguli és Lada Egyesület.

Sajnos egyesületünkkel,  a Veterán Zsiguli Egyesülettel is ugyanaz történt, mint majdnem minden magyar egyesülettel: néhány tag kiválásával létrejött egy új kis Egyesület. Talán azt legtöbben tudjátok, hogy tavaly decemberben Baranyi Lajost vezetőségi tisztségében nem erősítette meg a közgyűlés. Lajos ekkor kilépett az egyesületünkből, és mint nemrégiben megtudtuk, néhány egyesületi tagunkkal (akikből kettő nagy örömünkre továbbra is tag marad nálunk is) megalakítottak egy új Zsiguli egyesületet. Nem túl szerencsésen az új egyesület neve összecseng a miénkkel, ezért már előfordult, hogy összetévesztésre kerültek. Ennek elkerülése érdekében kérlek, figyelmesen kezeljétek a neveket, hogy elkerüljük a félreértéseket.

Posted in 2012. II. negyedév, Hírek | Tagged , , , | 6 Comments

Tagjaink bemutatkoznak: Maros Tamás és Komlós Antal

A honlapunkon megtaláljátok mindenki autóit, rövid leírással az autóról. Mivel az országban mindenfelé szétszórva vagyunk, úgy gondoltuk érdemes kicsit közelebb hozni a tagokat azzal, hogy egy-egy tagunk bemutatkozik, és egy kicsit mesél magáról, a szenvedélyéről, és hogy ez hogyan fér az életébe. Most Maros Tamás tolmácsolásban a saját, és Komlós Anti bemutatkozását tesszük közzé, és ugyan van már néhány készülő anyagunk, de várnánk a  további bemutatkozásokat a meleg.norbert@veteranzsiguli.hu email címre.

Egész kisgyerekkorom óta érdekeltek az autók és a motorok. 7-8 éves lehettem, amikor a nagynéném adott ajándékba egy 1971-es Liener György Autótípusok könyvet. Talán ez volt a „vég kezdete”. Innentől kezdve „szakmai” alapokra helyeztem az autókkal való kapcsolatomat. 13 éves koromban megszereztem az egész sorozatot, a Központi Antikváriumban leadtam a rendelést. Az 1958-as első kötetet ismét a nagynénémnek köszönhettem. Természetesen lettek kedvenc autóim és ezek között az olasz vonal is hangsúlyt kapott főleg a FIAT 125. Több autó adatait kívülről tudtam, a rendszámok alapján bármikor megmondtam milyen évjárat.

Nekünk sosem volt autónk, de a legjobb barátoméknak volt egy 1974-es gyönyörű zöld Polski Fiat 125-ösük, amivel sokat kirándultunk. Ez volt a második csapás.

Amikor el kezdtem dolgozni, beindult az autóvásárlás. Nem sorolom fel, de az első Trabantomat elcseréltem egy 1974-es iszonyat rom Nagypolákra, hűen az élményekhez, amit aztán sikeresen összetörtem. A Lada, vagy Zsiguli számomra elérhetetlen volt, de katonakoromban többször kölcsön kaptam egy szép 2103-ast, amivel úgy kanyarodtam, hogy általában a hátulja előbb bent volt a kanyarban, mint az eleje, szóval ez a harmadik csapás volt.

Sok év telt el, nem igazán volt lehetőségem öreg autót venni, pedig mindig szerettem volna. Nézegettem a régi kedvenceimet a Citroen DS-t, a Mercedes 108-ast, a FIAT 125-öst – ezt majdnem vettem, már bánom, hogy nem –, de ezekhez nem fűzött semmi, az Autótípusok könyvön kívül. Komlós Antal barátommal jól egymásra találtunk és egymást hergelve jutottunk el oda, hogy keressünk autót. Ő hozta elő bennem a Ladák iránti elfeledett vonzalmamat, én viszont őt fertőztem meg a Polskival, amit utált, mert azt hitte, hogy a fekvőlámpás a Nagypók. Persze amikor a vontatóra vett pókot neki kellett kormányozni és meglátta a „lázmérő” emelkedését, neki is hőemelkedése lett.

Az első öreg autó az 1979-es fehér 2103-as személyében realizálódott. Addig más tudásom a veterán témában nem is volt, ezért mint felújítási alap, nem volt egy jó választás. Megmutattam a családom néhány tagjának, a nagynénémnek nagyon tetszett, apám is mutatott érdeklődést. A többieket nem nagyon érdekelte, ők a személyautót az autóbusztól úgy tudják megkülönböztetni, hogy ez utóbbi megáll a buszmegállóban. A második autót is érdeklődéssel fogadták, aztán amikor látták, hogy a „CBA”-ból mindig egy autóval jövök ki, akkor úgy éreztem enyhén hülyének tartanak.

Anti barátommal közösen csináljuk a veteránozást, együtt újítjuk, keresgetjük az alkatrészeket, most már katalógust készítettünk mink van, mikor melyik autón mit végeztünk stb.

Először a fehér 2103-ast nem is akartam felújítani, aztán meggondoltam magam. Eredeti alkatrészeket szereztünk. Természetesen a karosszériamunka és a fényezés a megfelelő műhelyben készült, de a szereléseket és a szerkezetek festését mind mi csináltuk. Ez is fiatalkori szoftverhiba. Az első motoromat, egy Riga 16-ost a lakásban szétszedtem apró darabokra 15 éves koromban.Mai fejjel már nem értem hogy sikerült, mert szerszámmentes övezet volt a lakásunk, de még össze is tudtam rakni (szakirodalom természetesen mindösszesen az Új Magyar Lexikon volt) és utána használtam tovább. Persze azt akkor is kérdezték, hogy egy egyéves motort miért kell szétszedni, ez most is jogos kérdés lehet. Szóval imádtam szerelni és az egyik ok pont ez volt, ami a veterán mellet szólt.

Miért Lada? Most ahogy összegzem a történelmet, furcsa összefüggést fedeztem fel. A Rigámat 1979-ben kaptam, azt hiszem Centrum áruházban vettük. Ezután egy alkalommal, amikor 60-nal száguldottam a lejtős utcánkban, a szembe jövő 2103-as a kereszteződésben elém kanyarodott és én akadálytalanul átrepültem felette, miután az oldalát lebontottam.

Szóval imádtam az 1500-öst, főleg azért, ahogy ment. Gyerekkori szerelmem a 125-ös Polski volt, de nem mertem azzal kezdeni, tartottam attól, hogy az alkatrész-ellátottságával bajok lehetnek. Ez azért hellyel-közzel igaz is, mint később kiderült. Ezért vettem előbb a Ladát és amikor a felújítás ment, azon kaptam magam, hogy nincs autóm, és akkor rátaláltam a gyönyörű 1974-es narancssárga Nagypókra.

És ez így ment, ha valamelyikünk meglátott valamit, nem bírtuk megtartóztatni magunkat. Sikerült érdekes autókat is venni, ami tud valamivel többet az átlagos öreg autóknál ebben a típusvilágban. Kettőnknek eddig 6 autónk van, nekem az OT-s 79-es, fehér 1500-ös, egy 1976-os tiszta piros 2103-as, a 74-es még állólámpás Nagypolski, és még van a tarsolyban két érdekes autó, de ezeknek még tisztázódni kell, mielőtt megmutatnám őket. Tulajdon képpen, az autópark most már, a kerítés határait feszegeti.

Amikor elkészült a fehér, veteránvizsgáról egyenesen a 80 éves első tulajdonoshoz vittük megmutatni. Az az élmény, amit ez adott, azért nagyon nagy elismerés volt számomra. A bácsi könnyes szemmel simogatta az autót, azt mondta ez új korában sem volt ilyen szép. Kérte, hogy indítsuk be a motorját, mert őt mindig a motor megfelelő működése izgatta igazán. Talán őt dicséri, hogy ezt a 180ezret futott motort nem kellett felújítani. Engem kikapcsol az a munka, amit az autók szerelésére kell fordítani. Teljesen más, mint amit hét közben csinálok. A fehéren tanultunk mindent, hogy mit hogyan kell csinálni, a második autó Anti barátom 1200-se már a lakatosnál van. Itt már mindent írtunk, fényképeztünk szétszedés közben, jegyzetelve rögtön a cserélendő dolgokat. Remélem az még jobb lesz, mint a fehér, de ettől függetlenül az első OT-s olyan, mintha a gyermekem lenne.

Posted in 2012. II. negyedév, Hírek | Tagged , , | Leave a comment

Új anyagok a Weblapon

Feltettem a 2012. évben eddig történt események anyagait a Képgalériánkba:

– Németországi kirándulás /2012.02.17–19/
– Bumeráng Mosolyturné – Köszi Lali turné /2012.04.02–06./

– Bakondi Tamás és Koncz Péter autója az Origon /2012.04.20./

– Totalcar: A taxis bosszúja – Harminc éves a Dögkeselyűk /2012.04.22./
– OT Expo, Oldtimer Sokadalom és Velodrom Millenáris /2012.04.27–05.01./
– Hungaroring, WTCC és Lada Granta Cup futam /2012.05.04–06./
– Retro BazÁrkád kiállítás, Pécs /2012.05.14–20./
Kérlek küldjetek nekem még képeket, anyagokat a fenti eseményekhez, és felteszem azokat is!

Posted in 2012. II. negyedév, Élménybeszámolók, Hírek | Tagged , , , , , , , , , , | Leave a comment

Kocka Ladák az Origón

A Lada Baráti Körtől Kiss Arnold kereste meg Egyesületünket, hogy az Origó szeretne egy cikket írni a Kocka Lada gyártásának leállítása alkalmából, ehhez szeretnének gyári állapotú 2107-est, illetve 2105-ös Ladát kérni fényképezésre. Budapesti fényképezésről lévén szó, Bakondi Tamás, és Koncz Péter ment el. Kérlek olvassátok el Tamás összefoglalóját:

“2012. áprilisában, először jelenik meg kocka Ladákról cikk, egy autós médium veterán rovatában. Igaz, hogy a kocka Lada még nem tekinthető valódi veterán autónak, a szép, újszerű, gyári állapotú példányok sajnos már nem tartoznak hozzá az utcaképhez. És bár az utolsó 2107-es csak mostanában fog legördülni a toljatti szerelősorról, Magyarországon 17 éve nem lehet újonnan beszerezni a típust. Egyébként pont a gyártás leállítása ihlette a cikket, egy 2105-2107 összehasonlító tesztet.

A 2107-est Koncz Péterék 1995-ös autója képviselte,

2105-ösként a saját 21053-asom, volt jelen ami egyébként pont idén 20 éves.

Ez a 21053-as több lényeges elemben eltér a hagyományos 2105-ösöktől. A legnagyobb különbség a motor, az enyémben nem a szíjas, 1.3-as blokk található, hanem a 2103-21061-2107-ből jól ismert, vezérműláncos, 1.5-ös öntöttvas blokk. A sebességváltója 5 fokozatú, a műbőr üléskárpit helyett szövetkárpitos, illetve a hátsó biztonsági öv is gyári felszereltség. Ha még emellé leírom azt is, hogy a csomagtartó hasonló módon burkolt, mint a 2103-2106-2107-eseken, akkor a Ladásoknak már nyilvánvalóvá válik, hogy a két autó között műszakilag semminemű különbség nincs, és a felszereltségbeli eltérés is marginális, tulajdonképpen csak a kaszni, a műszerfal, a kormány és az ülések mások.

Fél-2-re beszéltük meg a találkozót szerény hajlékunk előtt, így sokat nem kellett utaznom, hogy a helyszínre érjek. Mire leértem, Koncz Sanyi, és fia már vártak. Az autóval kitolattam a garázsból, utána pedig megkezdődött egymás autójának nézegetése, illetve a beszélgetés a ladázás örömeiről. Hamarosan megérkezett az újságíró srác is. Eleinte csak beszélgettünk az autókról, majd megkérdeztem, hogy hova menjünk fotózni. Bence rövid gondolkodás után úgy döntött, hogy a garázssorunk kiváló háttér lesz a fotózáshoz, így beálltunk az első pozícióba, V alakban orral.

Kicsit izgultam, mi lesz, ha pont hazajön valaki, vagy épp menne el, mi meg elálljuk az útját, de szerencsére alaptalan volt a félelmem. A fotózás közben jókat beszélgettünk, kiderült, hogy a fiatal publicistának még nem is volt Lada kormánykerék a kezében. Természetesen a próbavezetés ezek után már végképp nem maradhatott el, így autóztunk egy jót a budai oldalon. Az újságíró srác kellemesen csalódott a Ladában, én pedig örültem neki, hogy sikerül rácáfolni a típus körül keringő rossz híresztelésekre.

A fotózás kimondottan jó hangulatban telt, az eredményét ide kattintva mindenki megtekintheti.”

Köszönjük Tamásnak és Péternek, hogy elmentek, és képviselték Egyesületünket! Hamarosan a “Képgalériába” is felteszem a riport alatt készült képeket.

Posted in 2012. II. negyedév, Élménybeszámolók, Hírek | Tagged , , , , , , | 3 Comments

2012. év eddig…

Véget ért a 2012. évi OT Expo is!

Az Egyesületünk számára még szélesebb körű ismertséget szerző esemény után szeretnék köszönetet mondani a kiállítás szervezésében, lebonyolításában részt vevő tagjainknak:

  • Meleg Norbinak, aki megálmodta a nagy ötletet: Stasys Brundza meghívását, majd ismét lehetetlent nem ismerve, elérte őt, leszervezte az autóink Magyarországra történő szállítását, majd mondhatni egymaga gondoskodott Brundza úrról magyarországi tartózkodása alatt. Köszönet a rengeteg Egyesületünket propagáló nyilatkozatáért, amit különböző médiáknak tett. És még valamiért: a neki köszönhető céges támogatásért, amiből a nyomtatott szőnyegek ki lettek fizetve.
  • Vaskovits Zsoltnak, aki első kérésre nem habozott, kiszedte a motort az autójából, és trélerrel felhozta a kiállításra.
  • Tompa Gábornak, aki főként az előkészítésben, a szervezésben, beszerzésben és ötletekben segített. És itt kell megemlítenem Gábor párjának, Eszternek a vendégszeretetét, ugyanis jó néhányunkat vendégül láttak a kiállítás időtartama alatt.
  • Bóna Zoltánnak a kiválóan előkészített (szétvágott:)) kombiért, és a stand építésében, bontásában vállalt oroszlán részért.
  • Oláh Józsinak, aki a teljes kiállítás alatt minden percben ott volt, mindenben részt vett, szokásához híven, és akinek Fiat 124-se az esélyek ellenére úgy tűnik elvitte a showt :) .
  • Rónai Marcinak, a vitrinek feldíszítéséért, illetve azért, mert gyengélkedése ellenére végig hősiesen kint volt a standon.
  • Hajdók Tibinek a tükrökért, és a Zsiráfért, ami ugyan tervezett funkcióját nem tudta ellátni, de a kiállítás díszleteként  jól bevált.
  • Vajtu Zsoltnak, aki gyors szerviz szolgáltatásával húzta ki a bajba került Zsigulit.
  • Feleségemnek, aki türelemmel viselte a kiállítást megelőző heteket, amikor főként a kombim készültségi foka miatt kissé feszült voltam.
  • Külön köszönjük az Oldtimer Expo szervezőinek, Noszvai Andrásnak, és Czakó Jánosnak, hogy finanszírozták vendégünk itt tartózkodásást és az autók oda vissza szállítását.

Tavaly év végén azon gondolkodtunk, hogy hogy lehet a 2011-es évben elért eredményeket (én sikereknek nevezném) felülmúlni. Hát visszatekintve a 2102. év első negyedévére, már majdhogynem sikerült is!!! Vaskovits Zsolt, és Oláh József főszereplésével részt vettünk a Bumeráng tavaszi 1 hetes turnéján két autóval, miután másik Lada klubok közül ránk esett a stáb választása. A visszajelzések alapján nem bánták meg a döntésüket, és ami nagyon fontos, Zsolt, és Józsi is nagyon jól érezte magát.

Pár héttel ezelőtt abbahagyták a kocka Ladák gyártását, ezen alkalomból Bakondi Tamás és Konc Péter révén részt vettünk egy riporton, illetve fényképezésen az Origo szervezésében. A totalcar Dögkeselyűk emlékcikke elkészítésben is oroszlánrészt vállaltunk.

Ezen a hétvégén a Hungaroringen a WTCC futamon fogunk kiállítani Oláh Józsi ötletének, és szervezésének köszönhetően.

Egy héttel később Pécsett az Árkádban rendezünk egy Retro autó kiállítást, ahol az Egyesületi autóinkon kívül pécsi egyesületek révén meghívtunk más egykori szocialista gyártású autókat.

A fenti programoknak rendezvényeknek köszönhetően már most jelentősen megnövekedett a weblapunk nézettsége, ugyanis az első három hónapban havi átlag  4500–4900 egyesi látogatónk volt, ami az április hónapban 8000 látogatóra nőt, a látogatások száma pedig átlag 8500-ról 14100-ra nőt. Hogy ismertségünk nőt abból is leszűrhető, hogy újabb tagokkal bővült egyesületünk.

Megújult a weblapunk, modernebb menürendszerrel lett ellátva, talán kicsit dizájnosabb megjelenés található néhány oldalon. Elkészült a „Típusismertetők” közül néhány, ami jelek szerint nagyon kedvező fogadtatású mind a MAVAMSZ, mind tagjaink között.

Összefoglalva mind a számok, mind más veterán kluboktól, újságoktól, internetes portáloktól érkezett visszajelzések alapján büszkék lehetünk  a 2012. évben eddig elért eredményekre! Ha előrelépési, fejlődési lehetőségeket kellene felsorolnom azt említeném, hogy főként az előzőekben felsorolt 6–10 ember munkájának, részvételének köszönhetőek ezek az eredmények. Nagyon jó lenne, ha még több tagunkat tudnánk bevonni a szervezésbe, az egyesületi tevékenységekbe még több ötletet adva újabb eredmények érdekében!

Találkozunk Balatonakaliban (július 6–8.), és Szolnokon (augusztus 2–5.) mindenképpen, de lesznek még rendezvények, amikre egyesületi színekben lenne jó, ha minél többen részt vennénk (ezekről a fórumon lesznek anyagok).

Így Attila bejegyzésének végén szeretnék én pedig mindannyiunk nevében köszönetet mondani Attilának, amiért összefogja ezt a szerteágazó Egyesületet, vevő minden elvetemült ötletre és azonnal bedobja magát a szervezésbe, bármiről is legyen szó. Külön megemlíteném itt, hogy az  ő koncepciója volt Vajtu Zsolti ötletéből a stand elrendezése, ami nagyon nagy sikert aratott, a többi kiállítótól, és a látogatóktól is nagyon sok elismerést kaptunk érte. (MelegN)

Posted in 2012. II. negyedév, Hírek | Tagged , , , , , , , , | 1 Comment