Nyolchengeres Zilekhez és négyhengeres Moszkvicsokhoz készült tranzisztoros (“elektronikus”) gyújtásszett, melyet azonban szinte bármilyen négyhengeres autóhoz be lehetett szerelni, így Ladákhoz is, bár azokhoz inkább az olasz mintára készült Elektronyika-M típust szerelték.
Keresés
Kategóriák
- Élménybeszámolók
- Hírek
- 2010. I. negyedév
- 2010. II. negyedév
- 2010. III. negyedév
- 2010. IV. negyedév
- 2011. I. negyedév
- 2011. II.negyedév
- 2011. III. negyedév
- 2011. IV. negyedév
- 2012. I. negyedév
- 2012. II. negyedév
- 2012. III. negyedév
- 2012. IV. negyedév
- 2013 I. negyedév
- 2013. II. negyedév
- 2013. III. negyedév
- 2013. IV. negyedév
- 2014. II. negyedév
- Modellautók
- Műszaki leírások
- Retromúzeum
- Retropartyzánok
- Uncategorized
- Zsiguli története
Címkék
1:43 2101 2102 2103 2105 2106 2107 2121 21011 21013 21061 autó.motor bemutatkozás Bumeráng Egyesület fiat 124 frissítés lada lada taxi Mosolyturné neo fm niva OT Expo rendőr lada rendőrségi lada Retropartyzánok retro zsiguli Sokadalom Szocialista Járrműipar Gyöngyszemei Szolnok Találkozó totalcar vaz veterán veterán egyesület Veterán kiállítás veterán lada veterán minősítés veterán találkozó veterán zsiguli weboldal zsiguli zsiguli hét Új tag évforduló-
Legutóbbi bejegyzések
- Options for straightforward mobile spy secrets spy-reviews.com
- Only pick one that sensory hormone balance must currently contains the nearly all information about
- Outlines for painless spy review products spy-reviews.com
- Revealing fast methods for social network spy app bestspysoftware net
- Speedy solutions for phonesheriff – some insights phonetrackingreviews.com
Partnereink
Ez nem egy tirisztoros gyújtás, hanem tranzisztoros! TK-102 típusú. Egytranzisztoros , a korai megoldások egyike. A tranzisztor kollektora és emittere közé egy 87 V feszültségű zener diódát kapcsoltak a tranzisztor védelme érdekében. Emiatt ( hogy a primer feszültség csak 87 V ) speciális, nagy áttételű gyújtótrafó kell hozzá, ami a hagyományosokkal és a mostani elektronikus gyújtásokéval nem cserélhető fel. A kicsi 3 kivezetéses dobozban az osztott előtétellenállás ( 0,5+0,5 ohm ) foglal helyet, melynek egyik felét indításkor rövidre zárják ( áthidalják ). A rendszer kevésbé érzékeny indításkor az akkufeszültségre és magasabb fordulaton sem csökken a szikrateljesítmény. A gyújtószikra hosszabb időtartamú mint a hagyományos megszakítóval működőé. A megszakító beégése megszűnik és emiatt kevésbé változik a megszakítóhézag és ezzel a zárásszög.
Köszönöm, javítottuk a címet.