A szovjet Vörös Hadsereg igen nagy részben annak köszönhette II. világháborús győzelmét, hogy a nyugati szövetségesek ellátták jáművekkel, amivel fenn tudták tartani a tízmilliós tömeghadsereg mozgékonyságát. Az 1941-től érkező nyugati járművek köztük a Willy’s Jeepek adták az “ihletet” az 1943-tól gyártott GAZ-67-nek, amit 1953-ban leváltott a GAZ-69-es majd ez alapján 1972-ben megszületett az UAZ 469-es. A most bemutatott modellek a magyar Retroautók sorozatból származnak, egy GAZ-67B, egy “rajgaz”, a GAZ 69-es egy változata, valamint egy parancsnoki UAZ.
Keresés
Kategóriák
- Élménybeszámolók
- Hírek
- 2010. I. negyedév
- 2010. II. negyedév
- 2010. III. negyedév
- 2010. IV. negyedév
- 2011. I. negyedév
- 2011. II.negyedév
- 2011. III. negyedév
- 2011. IV. negyedév
- 2012. I. negyedév
- 2012. II. negyedév
- 2012. III. negyedév
- 2012. IV. negyedév
- 2013 I. negyedév
- 2013. II. negyedév
- 2013. III. negyedév
- 2013. IV. negyedév
- 2014. II. negyedév
- Modellautók
- Műszaki leírások
- Retromúzeum
- Retropartyzánok
- Uncategorized
- Zsiguli története
Címkék
1:43 2101 2102 2103 2105 2106 2107 2121 21011 21013 21061 autó.motor bemutatkozás Bumeráng Egyesület fiat 124 frissítés lada lada taxi Mosolyturné neo fm niva OT Expo rendőr lada rendőrségi lada Retropartyzánok retro zsiguli Sokadalom Szocialista Járrműipar Gyöngyszemei Szolnok Találkozó totalcar vaz veterán veterán egyesület Veterán kiállítás veterán lada veterán minősítés veterán találkozó veterán zsiguli weboldal zsiguli zsiguli hét Új tag évforduló-
Legutóbbi bejegyzések
- Options for straightforward mobile spy secrets spy-reviews.com
- Only pick one that sensory hormone balance must currently contains the nearly all information about
- Outlines for painless spy review products spy-reviews.com
- Revealing fast methods for social network spy app bestspysoftware net
- Speedy solutions for phonesheriff – some insights phonetrackingreviews.com
Partnereink
Szerintem ezek a retro autós sorozat legjobban kidolgozott darabjai,a kereső lámpák,a vonószemek,a terepgumik,a pótkerék,a ponyva,mind nagyon jól meg van csinálva.És ezeknek a legjobb az alja is,mindegyiknek látni a merev hidat,az első-hátsó kardán hajtást,a laprugókat.
Kár,hogy az UAZ 452-es minibuszt nem raktad ki,szerintem az is nagyon jó lett.