Tátrai Zoltán egy felújítás előtt álló, kezdetektől a családjuk tulajdonában lévő 1972-es 2101-el csatlakozott.
Maróti Attila egy 1975-ös piros belsős, gyönyörű 2101-el csatlakozott.
Balla András egy szintén családi autóval, a nagyapjától örökölt 1984-es 21013-al csatlakozott.
Horváth Zsolt egy 1981-es belga exportos 2103-al csatlakozott, amelynek érdekessége, hogy plüss borítású ülésekkel rendelkezik.
Szilágyi Zsolt egy felújítás előtt álló 1979-es 2106-al csatlakozott, mely a jelenleg ismert legöregebb 1600-os az országban (ugyan mendemondák keringenek egy 1978-asról…).
Baranyi Lajos nemrégiben felújított 1980-as 2101-ese (természetesen) megszerezte a FIVA minősítést.
Bús Csaba új képeket küldött az autójáról, frissítettem a régieket.
Polhammer Iván eladta a 21011-ét, ezért levettem az oldalról.