Leírás
Ezt az autót több mint két éve láttam meg egy pécsi rendelőintézet parkolójában. A viklágoskék (Marci szerinti púderkék) színe odavonzott hozzá, és amikor jobban szemügyre vettem a nagy babákat, a króm félholdat a fényszórók mellett, a padlópedált, a króm fűtésállító karokat, a ritka lyukas tetőkárpitot, a '71-es üvegeket, azonnal izgalomba jöttem. Megvártam a tulajdonosát, aki egy öregúr volt a feleségével. Leszólítottam őket, és szerencsémre nem ijedtek meg, megkaptam a telefonszámukat. Elmentem hozzájuk, és készítettem egy csomó fényképet, amiket két éven keresztül nézegettem, ugyanis hiába próbáltam megvásárolni, nem volt eladó az autó. Nem akart egy modern autót venni, ő ezt a típust szokta meg. Ekkor ajánlottam fel, hogy veszek neki egy sokkal fiatalabbat, kevesebb km-rel, kicsit talán jobb műszaki állapotban. Bevallom őszintén, amikor vittem egy pécsi ’84-es autót 90000 km-rel, és az úr azt mondta, hogy túl sok km van benne, akkor elgondolkodtam, hogy biztos hajlandó lesz e valaha megválni a közel 40 éve birtokolt kedves autótól. 2 év keresgélés után viszonylag közel Pécshez találtam egy 65000 km-t futott szinte tökéletes állapotban lévő 21013-at. Ez már megtetszett a bácsinak, és hatalmas örömömre megejthettük a cserét.
Ez az autó az egyik legöregebb magyarországi 2101-es, még eredetei karosszéria elemekkel rendelkezett amikor megvettem, nagyon szép belsővel.
A felújítás során az első sárvédőket, a tornyokat, és a taposókat kellett cserélni, ajtók mellett még néhány helyen kellett javítgatni.
2013. tavaszán FIVA minősítést kapott.
/2013.11.01/
Galéria