Leírás
Minden karosszéria eleme eredeti, és a fényezése is gyári. 35 évig egy gondos tulajdonos vigyázott rá, egy panel garázsában (melyben a fűtéscsövek télen is kiváló hőmérsékletet biztosítottak). Természetesen esőben nem vitte ki, nekem sem hozta ki, amikor csöpörgött.
A veterán vizsgához nem sokat kellett csinálnom rajta, csupán a megszámlálhatatlan korabeli kiegészítőt távolítottam el: külön kárpitossal csináltatott üléshuzatot a hozzá tartozó fejtámlával, fa váltógombot, kazettatartót, magnós rádiót a hozzá tartozó műanyag boxal, szigetelőszalag díszítéseket (a hűtőrácson, műszerfalon, dísztárcsákon), olajcserére emlékezettő kis számlálót, kipufogó végére szerelt króm véget, az ajtó ablakkeret részére rögzített műanyag tükröket (de nem volt megfúrva az ajtó), stb.. Egy dolgot hagytam meg, a csomagtartóban a gyári "szőnyeget" védő pokrócot. Mivel az emeletes házban nem igazán volt könnyű vizet "szerezni" autó mosáshoz, ezért inkább csak nedves ronggyal töltögette a bácsi. Így vizet ilyen módon sem sokat kapott az autó. Viszont elvittem egy polírozásra, ahol leszedték a több évtized alatt elkent olajos koszos réteget, és azonnal előjött a gyönyörű fénye. Néhány kis leverődést (főként a kulcslyuk környékén) kellett lejavítani, egyébként mondhatni 100%-
ban eredeti a fényezése. Nem szándékozom felújítani a motorteret sem, kicsit kopottasan, de teljesen eredetin így szép.
Galéria