Leírás
2012. szeptember 6-án Izsákon egy autókereskedő házánál megláttam, és beleszerettem ebbe a "86-os 71.000 km futott 2107 -be.
Majd szeptember 16-án a Pécsi veterán találkozó után Kedvesem "unszolására" úgy döntöttünk (és ebben a Veterán Zsiguli Klubtagok is benne vannak), hogy ezt a modellt meg kell vásárolni!! A kereskedő jó kereskedő módjára 10%-ot engedett a vételárból, és már boldogan indultam haza a bal hátsó ablak gép beteg 07-sel! A problémát gyorsan megoldottuk egy fadarabbal...
Az Izsák - Debrecen távolságot 2 db vászon szakadt első gumival, és 80 km/h maximális sebességgel hibátlanul teljesítette.
Az autóról: egy doktornő gazdája volt, aki 71.000 km tett az autóba, majd 2001-ben lejárt róla a műszaki vizsga, és ezután pihenés következett. Én vizsgáztattam le miután hozzám került. Az állásnak köszönhetően az eredeti biztosíték tábla tele volt kontakt hibával, az óracsoportban a műszerek "táncoltak", de mind ezeket leszámítva egy alapos takarítás, és egy kis törődés ismét csodát tett! Karosszéria csak az első két sárvédő felső sarkán kezd rozsdásodni. Meglepően a taposók, küszöbök, és a kereszt tartók gyári és hibátlan állapotban maradtak fent.
Az autó jobb oldalán felületi sérülések láthatók amit idővel orvosolni kell. Kárpitja és belseje szakadásmentes, hibátlan, kivéve a tetőkárpitot ami a meleg hatására elvált és cserére szorul ( még plüss tető kárpitos).
1986. Magyarországon talán a legkoraibb évjárat, és meglepően szép állapotban. Vonóhorog soha nem volt rajta.eredeti forgalmija, kezelési utasítása, szerviz jegyzetei meg vannak. Törve,lakatolva soha nem volt.
Galéria