Leírás
Amíg az első autómon még finomítani kellett, hirtelen Zsiguli nélkül maradtam, így el kezdtem nézegetni a kínálatot.
Megakadt a szemem egy hirdetésen, ahol a nyitókép mindössze a kocsi kulcsa volt és a maradék 3 kép sem volt jó minőségű.
Fertődig kellett csak elmennem érte, hogy megnézhessem. A szép kék színe egyből megfogott és már először kiszúrtam, hogy az autót ugyan azon a napon helyezték forgalomba, mint engem, augusztus 12-én.
Akkor még az alkudozás nem hozott sikert, de 1 hónap múlva még mindig árulták a kocsit, így gondoltam még egy próbát megér. Másodszorra már kiderült hogy rajtam kívül senki nem ment el megnézni az autót, így sikerült az árban is megegyeznünk, így lettem a 4.tulajdonosa.
Ennél az autónál a 2 első sárvédőt és a homlokfalat cserélni kellett, illetve a motortér kijavítása után még kapott alváz- és üregvédelmet, majd az ügyes kezű fényező az autó többi részén még eredeti fényezéséhez igazította a motorteret és a cserélt elemeket.
A mai napig azt hiszik sokan, hogy „teli” fényt kapott az autó, pedig a cél a legtöbb eredeti rész megmentése volt.
2019-ben sikeres OT minősítést kapott.
Azóta a kocsi történetéhez hozzá szoktam tenni, hogy ez volt a 7.szülinapi ajándékom Brezsnyevtől – csak akkor még nem tudtam róla !
Galéria