Leírás
Az autó egy 1984-es GAZ 24-es, az alvázszáma 907762. Az első tualjdonosa az Észt Kommunista Párt iskolájának igazgatója volt. Én a második tulajdonostól vettem, mert épp útbaesett, amikor Rigába tartottam egy Volgáknak rendezett pályaversenyre.
A részletek elfogadható állapotban voltak, és nekem tetszik az egyébként nem eredeti belső is (nem egyszerű eredeti ép belsőt felhajtani ésszerű áron a 24-eshez), az autó működött, szóval beteljesülhetett a gyerekkori álom, hogy legyen egy Volgám. Az autót 2014-ben átfestették, nem a legjobb minőségben. Az első sárvédőkről hiányzik a cirill betűs Volga felirat.
Én szereltem már rá az első emblémát, és egy szovjet gyártmányú (Tahovar) fordulat mérőt a kormány oszlopra. A regisztrációs díja Finnországban 80 euró volt. A terv, hogy lefestem és kijavítom a karosszéria hibákat.
A motor ZMZ-24, 2445 cm3, a gyujtási sorrend 1-2-4-3.
The car is 1984 model GAZ 24, VIN 907762. First owner a principal in Communist Party School in Estonia. I bought this car from second owner in 2015, as it happened to be convieniently for sale as on my way to see Volga track race in Bikernieki, Riga.
Details were at acceptable level and I like the non-original interior material (not easy to find decent price 24's with intact interior...), car was working so I wanted to fulfil a dream from childhood and own a Volga. The car was oversprayed in 2014, and not at all good quality. Front fenders lack cyrillic "Volga" badges.
Later I installed a better front emblem and a Soviet-made tachometer, Tahovar, on the steering column. Customs tax importing to Finland was 80 euros.
Plan is to give the car a new paint and some body work in near future.
Engine ZMZ-24, 2445cm3, 110hp, firing order 1-2-4-3.
Galéria