Molnár Csaba autója

Leírás

Az autó története: Az autót 95' tavaszán vásárolta a Hungaroladátol az első tulajdonosa, aki egy tatabányai hölgy. Az autót végig garázsban tartotta és napi munkábajárásra és szüleinek meglátogatására használta (átlag napi 20km). Az autóhoz megvan a magyar nyelvű kezelési és karbantartási utasítás is. A kezelési utasítás borítójának belső oldalára a hölgy hellyel közzel felírta a kocsin tett beavatkozásokat. Az első bejegyzés: 1995.03.17, 1l 95-ös benzin 93,5 Ft (de jó volna, ha most is ennyi lenne). 16 év alatt sikerült belerakni 95.500 km-t, mire 2011 elején megérett a hölgyben gondolat, hogy a hűséges csacsit lecseréli. Ekkor jöttem én és 2011.02.02-án megvettem tőle 140 ezer Ft.-ért. A garázsba való-ki-be állás közben a jobb első visszapillantó többször megsérült, de én már lecseréltem. A csomagtér ajtó gázrugóit is cseréltem, így megszabadulhattam a csomagtartóba rendszeresített felmosó nyéltől.....Az autó -leszámítva 1-2 karcot, kavicsfelverődést és a csomagtér ill. a jobb első ajtó alsó sarkán elkövetett söralátétnyi folton megvalósított gyatra festésjavítást - sérülésmentes. Az első dolgok egyike persze az volt, hogy megnézettem az autót hozzáértővel is, aki azt javasolta, hogy az olaj és szíjcseréket ejtsük meg...biztos ami biztos. Meg is ejtettük. A hűtő is csöpögött picit, de ezt hűtő-tömítő folyadékkal orvosoltam. Én leginkább hétvégi autónak használom. A hétköznapokon bringával közlekedek. Az autó a ház előtt parkol (sajna nincs garázsom), de igyekszem vele árnyékos heklyre állni és heti rendszerességgel lemosom kézzel. Érdekességek: - 2db gyári kulcs - Gyári szerszámos készlet - Kezelési és karbantartási utasítás

Galéria