Évjárat: 1971. szeptember
Futott km: 50.600 km
Karosszéria: Gyári eredeti karosszéria újrafényezve
Érdekességei:
- Erre az
évjáratra jellemző
tulajdonságok:
sűrűbordás műszerfal (repedésmentes), padlópedál, fehér indexbúra helyzetjelzővel,
kürtkarikás kormány, kör
alakú visszapillantó tükör az
első sárvédőn, szürke csíkos műszerfal,
szürke műszeregység kis
visszajelző
lámpákkal, ritka lyukas (Fiat)
tetőkárpit, nagy babás
lökhárító
- Diagonál gumik.
- Egy idős gyöngyösi
gépészmérnöké volt az autó, aki
nagyon vigyázott rá, így az összes korabeli
dokumentuma megvan. Régi
rendszáma IK-71-50.
Zsiguli 2101 1200cm3
Évjárat: 1972. november
Futott km: 30.300 km
Karosszéria: Gyári eredeti karosszéria, eredeti fényezés
Érdekességei:
- Minden karosszéria eleme eredeti, eredeti fényezés!
- Diagonál gumik.
- Korabeli egy nyomógombos
Videoton rádió műszerfal alatt jobboldali
hangszóróval
- Összes korabeli dokumentuma meg van. Régi forgalmi rendszáma IP-58-58.
- 2005-ös Old Timer aukción szerepelt
Zsiguli 2102 1200cm3
Évjárat: 1974. március
Futott km: 102.000 km
Karosszéria: Restaurált
Érdekességei:
- Egy idős pécsi házaspáré volt az autó
- Összes korabeli dokumnetumával rendelkezik, régi forgalmi rendszáma UH-39-67
- Különlegessége, hogy az utolsó olyan
hónapban gyártották, amikor még sűrű
bordás műszerfallal szerelték.
- Még elől motorszámos, de már az
üres motorszámnak előkészítették a
helyét (ez az eredet vizsgán némi zavart keltet)
- Jelen pillanatban a legidősebb veterán Zsiguli kombi
Zsiguli 2103 1500cm3
Évjárat: 1976. január 31.
Futott km: 74.020 km
Karosszéria: Eredeti, gyári fény
Érdekességei:
- Eredeti állapotú eredeti belső tér, krómok
- Összes korabeli dokumentuma megvan
- Amikor megvettem, akkor még a gyári
ülésvédő fólia rajta volt az
üléseken a retró üléshuzat alatt!