Családunk 1979-1989-ig használt egy korallpiros, bordó
belsős PN-es rendszámú 2101-est.
Édesapám
munkájából adódóan soron
kívűl vehette át az új
autót, leváltva ezzel egy 4 éves Trabantot.
Gyerekkorom meghatározó élményei, a
hosszú balatoni nyaralások, amikor órákat
voltam képes, az álló autóban is
eltőlteni. Nem meglepő hát, hogy ha eszembe jutnak ezek az
emlékek (vagy
előkerül egy Ötvös Csöpi film), szinte érzem
azt a jellegzetes Zsiguli szagot,
ami abban az autóban is megvolt.
Ilyen
előzmények után 2008-ban fordult komolyra, az
addigra már egy éve tartó
ineternetböngészgetésem. Hamar döntöttem a
nem
hibátlan, de keresett színben, felújitott
karosszériával, új fényezéssel
és
krómokkal ellátott, alig 70.000km-t futott 2103
mellett. Az autó 1977
novemberi, 30 éven át szolgálta első gondos
gazdáját. A
vásárlás után
új alkatrészekkel került
felújításra a futómű, fékek,
és a kuplung. Az
OT-s rendszámot 2008. végén kapta az
autó.