Leírás
Piros 1500-ös, buta hirdetésben jelent meg, ami lassan-lassan épült, míg kiderült, hogy a belseje is piros, és némi varráshibát leszámítva, hibátlan. Szóval a kis üti-kopi autóba beleszerettem, majd hazaszállítottuk, azonnal forgalomba is helyeztük, hogy ne a garázs mélyén punnyadjon.
Második tulajdonostól vettük, de őhozzá a kollégától került. Hirdetésekben minden autó „hölgy tulajdonostól” eladó, de ebben az esetben, mind az első, mind a második tulaj tanár néni volt.
Az autó igen megkímélt, de sajnos még az élete korábbi szakaszában valami gixerbe kerülhetett, ahol a jobb elejét igen alaposan leamortizálták, erre majd a felújítás során külön ki kell térni.
Nagyon finom a gép, a motor kiváló, a váltó szuperül működik, bár zsigulibarátoknak, talán ezt nem kell bizonygatni. A fényezését már az idő és a nap magáévá tette, de viszonylag kis munkával, felújítással szép autó válik belőle. Most még csak az örömautózás az osztályrésze, mint ahogy a narancsszínű tesónak a ’74-es gyári állapotú nagypoláknak is.
Galéria