Nagy munkába fogtunk ízekre szedtük a kocsit. A futóművet silentezést követően benne hagytuk és kilakatolás és fényezés volt az eredeti színére (Ebben R. Marci segített, hogy milyen legyen az árnyalat).
A motortérben is ügyeltünk rá, hogy az alkatrészek gyári árnyalatra legyenek fújva, erről Ákos fiam gondoskodott és ő is követte el. Minden tömítést simeringet kéder gumit tetőkárpitot kuplungot, munkahengereket, fékeket csavarokat cseréltünk és felújítottunk. Rengeteget mosogattam és sikáltam:).
Voltak a munka során nehéz pillanatok ilyenkor mindig feljöttem a garázsból és a pokolba kívántam az egészet. Fiam megszállott precizitása vitte előre a dolgokat.
Ákos Mészáros Attilánál Mészinél tanulja gyakorlaton a Lada és egyéb öreg autó szerelést.
Az autóról annyit tudunk, hogy egy tulajdonosa volt végig. Ő használta haláláig. Gyakran járt horgászni vele és nap hosszat simogatta.
Bevallom most látom olyannak az autót, hogy szívesen vennék részt rendezvényeken a kocsival.